Tym razem trafiłam do Meksyku… Co motywuje mnie, by podróżować i być stale w ruchu...? Dlaczego ryzykuję? Dlaczego piszę? I co robię, że spotykam na swojej drodze tak cudownych ludzi? Odpowiedzi na te czy inne pytania znajdziecie, śledząc mojego bloga… Razem ze mną uwierzycie, że niemożliwe jest możliwe, a marzenia się spełnia! Zapraszam serdecznie, Aleksandra Grzymkowska

sobota, 11 kwietnia 2015

Otaczaj się wspaniałymi osobami. Magda

Ja i Ty. Ludzie. Cały świat. Ci, których kochamy, podziwiamy, chwalimy i ci, z którymi utrzymujemy pasywną relację. Dlaczego? Bo nasz charakter kształtują nie tylko historie, jakie przeżyliśmy, doświadczenia, jakie zdobyliśmy, czy miejsca, w jakich byliśmy. Za dużą część naszej osobowości odpowiadają ludzie, których spotkamy. Osoby, jakie są w naszym życiu do teraz i te, które miały jednorazową w nim rolę. 
...  
... 
Komu zawdzięczam to, kim teraz jestem? Jakimi osobami otaczam się przez całe życie? Kogo przyciągam i kogo spotykam (nie)przypadkowo? A kogo moje dobre Anioły stawiają na drodze, jaką podążam. Celowo. Bym mogła widzieć, co widzę. Myśleć, co myślę. Pisać, co piszę. I wierzyć we wszystko, co jest dobre i piękne.
 
   
Magda jest wspaniałym projektantem i cudowną otwartą osobą. Jest zawsze chętna do nauki i do poznawania nowych ludzi. Jest kreatywna w pracy i niezastąpiona w życiu osobistym innych – jako przyjaciel, córka, siostra, znajoma. Jest przy mnie. Kopnie, jak trzeba. Potrząśnie. I przytuli, gdy się już doszczętnie rozsypię. Wspiera, motywuje i radzi. Jak prawdziwy przyjaciel. Bez względu na miejsce i czas. Bez wyjątku. 
... 
..  
Magda to moja Druga Dusza, w genialny sposób mnie wyczuwa, moje nastroje i zamiary. Kiedy usiadłam, by zredagować ten tekst, przesłała mi jeden z kawałków Jamesa Bay’a. Słucham, publikuję i co rusz wycieram mokre od łez policzki... Dziękuję.
 . 
 
Bo jesteś moją Drugą Duszą, jesteś bliższa niż ktokolwiek na świecie, jesteś aniołem, który dzieli ze mną wszystko. Wszystkie chwile, dobre i złe, piękne i posępne. Te najcudowniejsze. Jesteś mi najbliższa, jak matka i siostra w jednej osobie... ('Przecież wiesz' Aleksandra Grzymkowska)




(fragment mojej powieści)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz